Race Tin- Flash And Dash

Arada bir televizyon açarsam genellikle Nickelodeon izlerim. Orada yeni bir Çin animesi başlamış. (evet çinliler yapıyor T.T) Uzaktan kumandalı arabalarla yarışıyolar. Arabaları dijital yapmışlar bu yüzden çok kötü gözüküyor. Çizer karakter çizimlerine üşendiği için genellikle bouble head çiziyor ve her bölüm aynı kareler oluyor. Hele “Şimşek drifti!” diye bir şey var ki her bölüm 5 kere söylüyorlar. Neyse ben direk puanlıyım.
Müzikler: 4
Çizimler: 6
Konu ve Senaryo: 3

(Bu arada şu yeşil saçlı çocuk Bleachteki Uryu’nun çocukluğuna benzemiyor mu?) :D

66 Yanıt to “Race Tin- Flash And Dash”

  1. Gliany Diyor ki:

    şu anda ona bakıyordum, ve evet ben de Uryuu’nun küçüklüğüne benzettim.
    Konu, senaryo, çizimler ve müziklere 2den yukarı puan vermezdim ben ama. :D

  2. Andaç Diyor ki:

    ben flash & dash güzel bir çizgi filim benim puanım
    müzik:10
    çizimler:9
    konu ve seneryo:9,5

  3. harry Diyor ki:

    ÇÇALKASDKAS

  4. harry Diyor ki:

    D:

  5. sera Diyor ki:

    bakın bazı insanlar flah and dash lüzümsüz bulurlar ama onların da bir öcnü vardır o yüzden size bazı şeyler komik gelebilir o yüzden bazı insanlar ne yaptıklarını bilmiyorlar diyceğim şu bence çok güzel bir film bende araba yarışı yapıyorum arkadaşlar ve yapacağımda bazıları müziğin nasıl olduğunu anlamamışlar benlerede onlara tavsiye:
    flash a dayyoo flash a dayyoo fi nana dı si veya ona kısaca flash and dash diyin bitsin. birraz saçma başlamışlar ama
    müzikler:10
    çizimler:8
    konu ve seneryo:10
    güzel film kim yaptıysa

  6. azekioğlu Diyor ki:

    en iyi çizgi filmlerden biri flash and dash ve avatar am online olarak oyun metin2dir

  7. berk Diyor ki:

    flash and dash super armağan oyuncak arabaları satışa cıkardı bu arada

  8. Ben malım fıleş en deş izliyorum

  9. senaryo:10
    konu:9,6

  10. kolodor Diyor ki:

    gidin biraz anime izleyin death note var naruto var bleach var gidin onları izleyin. hala nickde mi anime izliyorsunuz. tamam avatar güzel ama bence flash and dash çok kötü

  11. Bakatsu Diyor ki:

    Ya arkadaşlar tamam bu Flash&dash dediğimiz anime diğer animeler kadar iyi değil orası doğrudur buna da bok atmayın gayet güzel yapılmış çizimler çok iyi olmasada başarılı
    müzikler:9
    senaryo:8
    çizimler:7 puan aldı benden gayet başarılı bişi…

    • sally Diyor ki:

      kayılıyorum

    • McRider Diyor ki:

      doğru her ota bok atıyosunuz bleach naruto animelerinide seğrediyoruz ama tvden seğredilebilen güzel animelerden biri bu chibiler var diye bebek demeyin -_-’

  12. sally Diyor ki:

    spr ya buna bayılıyom erkeklerden gözlüklü çok komik ben erkeklerden en iyi olarak norton ve frank i buluyorum ama kız olduğum için gözdem sally

  13. Bakatsu Diyor ki:

    ben nortonu seviyorum :D sword de güzel.mikeyi çok fena eziyo mike odasında ağlıyo arışları bırakıyorum felan diyor…

  14. McRider Diyor ki:

    Ben Carlı seviyorum :D sword ve nortonda güzel ama sıralamada gözdelerimden biri ocean
    ve sana katılıyorum bakatsu her animeye bok atıyosunuz bi animeye göz ucuyla baktınız hemen kötü diyosunuz bana göre dereceler

    Şarkı/9
    Çizim/10
    senaryo/8

    Ama hemen büyük kafa ve güzler var diye bebe animesi demeyin -_-’

  15. Bakatsu Diyor ki:

    orda haklısın kolodor çizimler güzel değil ama bi animede sadece ayrıntıya bakılırsa o zaman hiç bi animenin zevki çıkmaz…

  16. Ezgi-Sword Diyor ki:

    Ben bu çizgi film\anime karışımı şeyi her gün izliyorum ve bence gayet güzel

    müzik : 8
    konu:9
    çizimler :9 sword’un çizimi: 10 XD XD

    favori karekterim : SWORD
    NOT: bugün taaa 1. bölüm verdiler :’(

  17. Kara Şeytan & Işın katili Diyor ki:

    Animedeki en güzel arabalarda Sword’un Kara şeytanı ile Ocean’ın Işın katili

    Bir şey sorucam Sword sonra iyi birisi olucakmış Karlla filan arkadaş olucakmış doğrumu ?

  18. ocean Diyor ki:

    bence guzel bır anıme

    müzik :10
    çizimler:7
    senaryo:7

    sey cok sacma ama ocean mike a yenılıyo ya tek kısılık yarıslarda
    bence animedeki en iyi arabalar:ışın katili ve uçansonsuzluk
    en kötü araba : ultra flash

  19. mavi fırtına Diyor ki:

    yahu bütün arabalar hep süper modifiye edilio,ısınma turlarında çok süperler kişisel yarışlarda veye takım yarışlarında en ufak iz yok. bu arada sword lösemili çıktı.o yüzden sally ve norton o yüzden swordun takımına geçti!!!!!!!!!!

  20. x frenk Diyor ki:

    bence en güzel arabası olan ve süren frenk virajlarda en iyi bence o en kötüsü ise horace(fıre blast) ve mayk(ultra flash)

  21. ocean Diyor ki:

    mavi fırtına dogrumu dıon sword lösemı dıe yok sa sakamı ???
    :D:D :d:d:D

  22. ocean Diyor ki:

    ha bide aranızda oyuncakları aln warmı ben alcam ama acayıp paha
    en ucuzu 34 en pahalısı 59 tl

  23. alara Diyor ki:

    aa çok ucuz sen 59 a bir ayyakkabı almıyom be oyuncak çin çok iyi bir fiat benim bu arda montum 190 botum 110 çizmem 120 uggım da 120 haha

  24. Okunuyor... Diyor ki:

    ya saçmalamayın gzl bı anime araba çizimlerini beğeniyom ışın katili we kara şeytanın çizimleri süper bende en kısa zamanda oyuncağını alcamXD sizce ışın katilini mi alıyım kara şeytan mı ? yada diğer seçenekler ama benim favorim bu ikisi

    • karl Diyor ki:

      ya bence ışın katilinide kara şeytanıda alma bence uçan sonsuzluğu yada xfrenk’i al ama ikisinden birini seçiceksen kara şeytanı seç

  25. norton Diyor ki:

    nortunun arabasının adıne bılen varmı

  26. dilara Diyor ki:

    bu animenin müziklerinin adını bilen varsa söyleyebilir mi ?

  27. Bakatsu Diyor ki:

    norton’un arabasının adı Violet Killer yani türkçede mor katildir.bu arada müziklerin adı yok çünkü internette de yok müzikler
    annanem bana hediye almış oyuncaklarından xD tamam hızlı falan ama malzemesi çok dandik çarpınca hemen çizik oluşuyor hiç almayın 34lüklerinden alın derim alırsanız…
    bu arada en sevdiğim araba Polar Wolver yani tommyninki :)

  28. arkadaşlar bende swort un arabası yani kara şeytan var.araba müthiş hızlanıo ve harika viraj dönüo arkadaşımda ışın katili var tur bindirdim
    alacaksanız onu öneririm fiyatı 59 tl ama ben pazarlık yapıp 54 e aldım..

  29. Bu dizi benden çok iyi not alır

    müzik:9

    çizimler:10

    senaryo:10

  30. ışın katili çok iyi viraj dönüyor ama hızlanmıyor..bence en iyisi swortun arabası araba uçuyor..

    muzik:0

    çizimler:0

    senaryo:0 :)

  31. butun arabalar kotu hepsı cızılıo modıfıe de edılmıo

    muzık:0

    cızımler:0

    senaryo:0

  32. evet ya modifiye olmuyor

  33. yalnız arabalar nasıl modifiye oluyor bilen varmı ????

  34. umut levent Diyor ki:

    ben en çok ocean ı seviyorum ben de onun arabası var…

  35. Bakatsu Diyor ki:

    bende tommyninki var virajlarda iyi ama çok çabuk çiziliyor…yinede kalite 0..

  36. sera Diyor ki:

    berk olan çocuğa not :
    senden daha iyi biliyorum ve ben o arabalardan çoktan aldım

  37. sera - sally Diyor ki:

    aslında ben adımı filimden koydum sally boku

  38. sera - sally Diyor ki:

    ha şu harry adlı çocuğa iletin en yüksek puan =10 salak şey

  39. sera - sally Diyor ki:

    umut ve bataksu ‘ya not onlar modife olmuyor ve kurt tan bende var ışın katilindende kuzenimde var ama ban modife edebiliyorum

  40. sera - sally Diyor ki:

    hayır bütün arabalar aynı

  41. yaw valla süper bişi ben izliom bazen şarkısı da güzel

  42. oo bende ondan gğzel araba var şuan modifiye ettim süper bişi oldu arabanın gövdesine sağlam bişiler koydum demir flan sonra arkasına yedek tekerlek koydum mayyak bişe oldu araba sonsuz hız yaw

  43. Bakatsu Diyor ki:

    ben tüp takacaktım da üşendim xDhızdan bi yerlere çarpar felan…

  44. Bakatsu Diyor ki:

    arkadaşlarla hergün evin önüne çıkıyoruz arabaları yarıştırıyoruz ben herkesin arabasına vuruyorum yaşasın kötülük xD

  45. Frank Diyor ki:

    Bencede süper izliyorum hep hem onun gerçek kumandalı arabasını aldım süğper bence frank süper

  46. ege Diyor ki:

    o şimşek direftiii bi kere

Yorumlar kapalı.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

